ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΉΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΏΝ GADGETS | ΓΡΉΓΟΡΟΣ ΧΡΌΝΟΣ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ | ΔΩΡΕΆΝ ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ

  • Ο λογαριασμός μου
    Συνδεθείτε
Καλάθι:
Καλάθι
info: Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο!
Εισάγετε το προϊόν που αναζητάτε
Blog
Ένα κατασκευαστικό gadget που θα εδραιώσει τη σχέση σας με τους πελάτες σας

Ένα κατασκευαστικό gadget που θα εδραιώσει τη σχέση σας με τους πελάτες σας

Δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο, απλώς ένα ξυλουργικό μολύβι, ένα ανακλαστικό γιλέκο ή ακόμη και ένας φακός. Το σημαντικό είναι ότι πρόκειται για ένα χρήσιμο προϊόν. Όλοι έχουν στο σπίτι τους αντικείμενα που είναι οι λεγόμενοι "σκονόπανα". Δεν χρησιμοποιούνται για τίποτα, αλλά απλώς γεμίζουν τον χώρο του σπιτιού. Με ένα αντικείμενο που είναι χρήσιμο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο πελάτης να το χρησιμοποιήσει, ειδικά αν ενδιαφερόταν για ανακαίνιση ή άλλη κατασκευαστική εργασία. Στην πορεία αντιμετωπίζει κάθε είδους δυσκολίες, είτε πρόκειται για διακοπή ρεύματος είτε για ατύχημα στο δρόμο. Σε μια τέτοια περίπτωση, απλά αντικείμενα γενικής χρήσης, όπως ένας φακός ή ένα ανακλαστικό γιλέκο, θα είναι πρόχειρα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης να αναφέρει από ποιον έλαβε ένα τέτοιο δώρο. Παρόλο που μιλάμε για μικρά αντικείμενα, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι είναι καλής ποιότητας. Ένας φακός που δεν λάμπει αρκετά μακριά και άλλα αντικείμενα που δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν μετά από μία μόνο χρήση δεν έχουν καμία χρησιμότητα. Περιττό να πούμε ότι αυτό θα είναι εντελώς αντιπαραγωγικό.

Το δώρο θα βοηθήσει τον πελάτη να θυμηθεί τι είναι καλό

Εκτός από το στοιχείο που κάνει τον πελάτη να θυμάται, αξίζει να επισημάνουμε ότι οι άνθρωποι έχουν στο μυαλό τους έναν μηχανισμό που με κάποιο τρόπο διεγείρει την ευγνωμοσύνη τους. Αυτό βασίζεται στο γεγονός ότι όταν λαμβάνουμε κάτι, συνειδητά ή όχι, νιώθουμε κάποιου είδους επιθυμία να ανταποδώσουμε το καλό που λάβαμε. Στην περίπτωση του κατασκευαστικού κλάδου, αυτό μπορεί να είναι ένα ακόμη βήμα, για να επεκτείνει κανείς το καλό του εμπορικό σήμα και τη μαρτυρία αξιοπιστίας. Ειδικά καθώς τις περισσότερες φορές, οι πελάτες που έχουν απογοητευτεί από μια υπηρεσία μοιράζονται τη γνώμη τους. Επικεντρώνονται στα αρνητικά αντί για τα θετικά. Με τη σειρά τους, εκείνοι των οποίων οι προσδοκίες έχουν εκπληρωθεί σπάνια έχουν κίνητρο να το αναφέρουν σε έναν ιστότοπο ή να μοιραστούν μια θετική γνώμη για μια εταιρεία με έναν φίλο τους. Όταν ένας πελάτης λαμβάνει ένα δώρο εκτός από μια παραγγελία που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θα νιώσει κίνητρο να μοιραστεί μια καλή ανάμνηση για την εταιρεία. Δεν θα θυμάται μόνο το δώρο, αλλά και την αποτελεσματικότητα της εργασίας, την καλή επικοινωνία και όλα τα άλλα καλά πράγματα που συχνά περνούν απαρατήρητα.

Κερδίζοντας μια καλή πρώτη εντύπωση με gadgets στον κατασκευαστικό κλάδο

Ένα καλό και χρήσιμο δώρο δεν μπορεί μόνο να ζεστάνει τη σχέση με έναν πελάτη, αλλά μπορεί να προσελκύσει την προσοχή των επόμενων πελατών. Καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, υπάρχουν πολλές εμπορικές εκθέσεις ή εκδηλώσεις όπου διάφορες εταιρείες του κατασκευαστικού κλάδου προβάλλονται. Ο μηχανισμός που αναφέρθηκε προηγουμένως θα λειτουργήσει πολύ παρόμοια όταν πρόκειται για την απόκτηση πελατών. Η απόφαση για την επιλογή χρήσης συγκεκριμένων υπηρεσιών λαμβάνεται σε μεγάλο βαθμό σε συναισθηματικό επίπεδο. Η δημιουργία θετικής εντύπωσης, επομένως, από την αρχή της σχέσης με τον πελάτη μπορεί να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα μακροπρόθεσμα. Αυτό συμβαίνει επειδή ένα ίχνος της πρώτης καλής εντύπωσης θα παραμείνει στη μνήμη του πελάτη, κάτι που είναι πολύ δύσκολο να γίνει ειδικά σε μια εποχή που τα φυλλάδια είναι δημοφιλή. Συχνά δεν εξετάζονται καν και καταλήγουν στον πλησιέστερο κάδο απορριμμάτων. Αντίθετα, ένα αντικείμενο που είναι σε θέση να τροφοδοτήσει το οπλοστάσιο εργαλείων του πελάτη με τη μορφή ενός πρακτικού δώρου δεν θα είναι καταδικασμένο εξ αρχής. Αντιθέτως, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ένα τέτοιο αντικείμενο να παραμείνει στο χέρι επειδή μπορεί να φανεί χρήσιμο. Αυτό δεν θα δώσει μόνο στην εταιρεία μια ώθηση μάρκετινγκ, αλλά θα δώσει και στον πελάτη ένα απτό όφελος από την αρχή.