ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΉΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΏΝ GADGETS | ΓΡΉΓΟΡΟΣ ΧΡΌΝΟΣ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ | ΔΩΡΕΆΝ ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ
Ρεγκουλαμίνη
I.
Όροι αγοράς: I. 1. Ο όρος της αγοράς είναι η συμφωνία και η αποδοχή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.
I. 2. Οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν από φυσικά πρόσωπα (σε σχέση με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα ή ως καταναλωτές, δηλαδή φυσικά πρόσωπα που πραγματοποιούν αγορά για ιδιωτικούς σκοπούς, δηλαδή που δεν συνδέονται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα - στο εξής θα αναφέρονται εναλλακτικά ως φυσικά πρόσωπα ή καταναλωτές) και από ιδρύματα, οργανισμούς, δημόσιες οντότητες και νομικά πρόσωπα.
I. 3. Οι πωλήσεις σε φυσικά πρόσωπα, εταιρείες προβλέπονται με βάση την προπληρωμή βάσει ενός pro forma τιμολογίου.
I. 4. στην περίπτωση φυσικών προσώπων και εταιρειών, η παραγγελία παραδίδεται προς εκτέλεση μετά την καταγραφή της πληρωμής και την έγκριση των σχεδίων.
I. 5. Στην περίπτωση δημόσιων φορέων, οργανισμών, ιδρυμάτων και νομικών προσώπων, επιτρέπεται η πληρωμή εντός προθεσμίας αναβολής πληρωμής βάσει ατομικής συμφωνίας μεταξύ των μερών. Η SpiroPrint δικαιούται να αρνηθεί την αναβολή πληρωμής χωρίς αιτιολόγηση.
I. 6 Μετά την αποδοχή του σχεδίου και την πληρωμή, ο πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη συναλλαγή.
I. 7. Η νομική βάση για την έκδοση και αποστολή τιμολογίων σε ηλεκτρονική μορφή είναι το άρθρο 106 του νόμου περί φόρου προστιθέμενης αξίας της 11ης Μαρτίου 2004 (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αριθ. 54, στοιχείο. 535) Ένα τιμολόγιο που αποστέλλεται ηλεκτρονικά σύμφωνα με τον νόμο ισοδυναμεί με την αποστολή τιμολογίου που εκδίδεται σε χαρτί και αποτελεί λογιστικό έγγραφο.
I.8. Ο ιδιοκτήτης - εφεξής αναφερόμενος ως πωλητής - του ηλεκτρονικού καταστήματος www.spiroprint.pl είναι: SpiroPrint spółka jawna, με έδρα στο Żary στη διεύθυνση ul. Słowackiego 4J με αριθμό NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270 και KRS: 404991.
II. Όροι εκτέλεσης:
II. 1. Η παραγγελία υλοποιείται εντός 3 έως 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της κράτησης της πληρωμής που πραγματοποιείται βάσει ενός pro forma τιμολογίου και της έγκρισης των σχεδίων, στην περίπτωση φυσικών προσώπων και εταιρειών. Οι πληρωμές για την υπηρεσία πραγματοποιούνται στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας SpiroPrint που τηρείται στην Bank Santander S.A. Υποκατάστημα στο Żary με έδρα το Żary.
II. Στην περίπτωση δημόσιων μονάδων, οργανισμών, ιδρυμάτων και νομικών προσώπων, η παραγγελία εκτελείται εντός 3 έως 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της έγκρισης των σχεδίων.
III. Καταγγελίες:
Παράπονα για τα αγαθά
III. (1) Καταγγελία μπορεί να υποβάλει κάθε πελάτης του οποίου η παραγγελία δεν εκτελέστηκε σύμφωνα με την παραγγελία ή ο οποίος παρέλαβε ελαττωματικά εμπορεύματα.
III. (2) Τα παράπονα πρέπει να υποβάλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Οι καταγγελίες πρέπει να διεκπεραιώνονται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημέρας παραλαβής τους (εάν η επομένη της ημέρας παραλαβής της καταγγελίας είναι αργία (Σάββατο, Κυριακή, αργία), η προθεσμία για την επεξεργασία της καταγγελίας θα υπολογίζεται από την πρώτη εργάσιμη ημέρα που έπεται της ημέρας υποβολής της καταγγελίας).
III. Κάθε καταγγελία πρέπει να περιέχει λεπτομερή περιγραφή της διαφοράς.
III. (5) Κάθε καταγγελία που υποβάλλεται από τον πελάτη και πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις θα εξετάζεται ξεχωριστά.
III. (6) Τα φυσικά πρόσωπα που έχουν παραγγείλει αγαθά στο πλαίσιο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, οι δημόσιοι φορείς, οι οργανισμοί, τα ιδρύματα και τα νομικά πρόσωπα υποχρεούνται να ελέγχουν τη συμμόρφωση των αγαθών με την παραγγελία από άποψη ποιότητας και ποσότητας εντός 7 ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Ως ημέρα παραλαβής των αγαθών θεωρείται η ημέρα παράδοσής τους από ταχυμεταφορέα/άλλο ταχυδρομικό φορέα που επιλέγεται από τα μέρη στην έδρα του μέρους που παρήγγειλε τα αγαθά και αναφέρεται στην παραγγελία. Καταγγελία που υποβάλλεται μετά τη λήξη της προθεσμίας των 7 ημερών που υπολογίζεται από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών δεν θα λαμβάνεται υπόψη.
III. Για να ληφθεί υπόψη μια καταγγελία, πρέπει να διατηρηθεί ολόκληρη η παρτίδα των καταγγελλόμενων εμπορευμάτων για σκοπούς επαλήθευσης.
III. 8. Η SpiroPrint ευθύνεται στο πλαίσιο της εγγύησης ποιότητας. Η SpiroPrint δεν ευθύνεται στο πλαίσιο της εγγύησης.
IV. Προθεσμία για την υποβολή παραπόνων από φυσικά πρόσωπα που αγοράζουν αγαθά για σκοπούς που δεν σχετίζονται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα (καταναλωτές κατά την έννοια του άρθρου 22 1 του νόμου της 23ης Απριλίου 1964 του Αστικού Κώδικα).
IV. 1. Οι καταναλωτές είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν τη συμμόρφωση των αγαθών με την παραγγελία όσον αφορά την ποιότητα και την ποσότητά τους εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών. Ως ημέρα παραλαβής των αγαθών νοείται η ημέρα παράδοσής τους με ταχυμεταφορέα/άλλο ταχυδρομικό φορέα που επιλέγεται από τα μέρη στην έδρα του μέρους που παραγγέλνει τα αγαθά που αναφέρεται στην παραγγελία. Οποιαδήποτε καταγγελία υποβληθεί μετά τη λήξη της προθεσμίας των 7 ημερών που υπολογίζεται από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών δεν θα λαμβάνεται υπόψη.
IV. 2. Η κοινοποίηση των παραπόνων γίνεται δεκτή τις εργάσιμες ημέρες έως τις 16:00.
IV. (3. Οι καταγγελίες θα εξετάζονται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημέρας παραλαβής τους. Εάν η επόμενη ημέρα από την ημέρα παραλαβής της καταγγελίας είναι αργία (Σάββατο, Κυριακή, αργία), οι καταγγελίες εξετάζονται την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την ημέρα της καταγγελίας.
V. Δικαίωμα υπαναχώρησης από ιδιώτη που αγοράζει αγαθό/υπηρεσία για ιδιωτικούς σκοπούς που δεν σχετίζονται με την επιχειρηματική του/της δραστηριότητα (καταναλωτής).
V. 1. Η σύναψη της σύμβασης επιτυγχάνεται με την αποδοχή του σχεδίου ή την πληρωμή του τιμολογίου proforma, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα Εάν η πρώτη ενέργεια του καταναλωτή είναι η αποδοχή του σχεδίου, θεωρείται ότι έχει συνάψει τη σύμβαση με την SpiroPrint τη στιγμή της αποδοχής. Εάν η πρώτη ενέργεια του καταναλωτή είναι η πληρωμή του τιμολογίου proforma, τότε η ημερομηνία αυτής της ενέργειας θεωρείται ως η ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
V. (2) Ο καταναλωτής συμφωνεί ότι η επιβεβαίωση της σύναψης της σύμβασης θα του αποσταλεί με την αποστολή πληροφοριών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την οποία ο καταναλωτής παρείχε το εκτυπωτικό υλικό.
V. 3. Ο καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του και χωρίς να επιβαρυνθεί με έξοδα, με τις ακόλουθες εξαιρέσεις όσον αφορά την επιβάρυνση με έξοδα:Εάν ο καταναλωτής έχει επιλέξει τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο συνήθη τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Spiroprint, η Spiroprint δεν υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή τυχόν πρόσθετα έξοδα που επωμίζεται ο καταναλωτής, ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν η Spiroprint έχει συμφωνήσει να τα αναλάβει ή δεν έχει ενημερώσει τον καταναλωτή για την ανάγκη ανάληψης των εξόδων αυτών.
V. 4 Το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος ή εξ αποστάσεως δεν ισχύει για συμβάσεις:
1) για την παροχή υπηρεσιών όπου ο έμπορος έχει εκτελέσει την υπηρεσία πλήρως με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της εκτέλεσης ότι θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την εκτέλεση της υπηρεσίας από τον έμπορο,
2) όταν το αντικείμενο της παροχής είναι ένα μη επανακατασκευασμένο αντικείμενο που παράγεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή προορίζεται να καλύψει τις εξατομικευμένες ανάγκες του καταναλωτή. Με τον όρο προδιαγραφές του καταναλωτή νοείται η παραγωγή του πράγματος σύμφωνα με το σχέδιο του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων των προετοιμασμένων κατά την επιλογή του γραφικών, του περιεχομένου, των χρωμάτων, άλλων ατομικά προετοιμασμένων για αυτό το καταναλωτικό προϊόν χαρακτηριστικών).
V. 5. Ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση υποβάλλοντας δήλωση με το περιεχόμενο όπως στο υπόδειγμα που επισυνάπτεται σε μορφή PDF στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της προθεσμίας αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας.VII.
Επιστροφή των αγαθών. VII. (1) Μόλις υποβληθεί η δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει τα αγαθά στη SpiroPrint αμέσως, εντός προθεσμίας που δεν υπερβαίνει τις 14 ημέρες, υπολογιζόμενες από την ημερομηνία υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
VII. 2. Τα έξοδα επιστροφής των αγαθών βαρύνουν τον Καταναλωτή (άρθρο 34, παράγραφος 2 του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή).
VII. 3. Η SpiroPrint επιστρέφει τις πληρωμές που έχει πραγματοποιήσει ο Καταναλωτής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση και της απόδειξης επιστροφής των αγαθών στη SpiroPrint.
VII. 4. Η SpiroPrint επιστρέφει την πληρωμή χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής, εκτός εάν ο καταναλωτής έχει συμφωνήσει ρητά σε διαφορετική μέθοδο επιστροφής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον καταναλωτή.
VIII.
Παράπονα για κατεστραμμένο ταχυδρομείο: VIII. 1. Η προϋπόθεση για μια τέτοια καταγγελία είναι ότι τα αγαθά είναι εμφανώς κατεστραμμένα ή μερικώς χαμένα.
VIII. 2. Η καταγγελία πρέπει να σημειώνεται στο έγγραφο μεταφοράς αμέσως μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων και να συντάσσεται έκθεση ζημίας παρουσία του μεταφορέα. Οι αξιώσεις πρέπει να υποβάλλονται εγγράφως εντός 5 ημερών από την παραλαβή της αποστολής. Εάν η αποστολή έχει υποστεί ζημία, ο παραλήπτης υποχρεούται να αφήσει την αποστολή στη διάθεση της SpiroPrint μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της καταγγελίας.
VIII. (3) Η καταγγελία που υποβάλλεται μετά την παρέλευση 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής χωρίς επιφυλάξεις έχει ως αποτέλεσμα την παραγραφή των αξιώσεων.
IX. Καταγγελία σχετικά με το χρόνο παράδοσης:
IX. (1) Ο παραλήπτης μιας αποστολής που παρέλαβε την αποστολή μετά τη συμφωνηθείσα ημερομηνία πρέπει να αναφέρει το γεγονός αυτό στη φορτωτική παρουσία εκπροσώπου της εταιρείας ταχυμεταφορών. Απαιτείται να αναφέρει την ημερομηνία και την ώρα παράδοσης και τον λόγο της καθυστέρησης (που δίνεται από εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών). Σε περίπτωση τεκμηριωμένης άρνησης της αποστολής από τον παραλήπτη, η αποστολή επιστρέφεται στα κεντρικά γραφεία της SpiroPrint με έξοδα του παραλήπτη.
IX. (2) Παράπονα σχετικά με τη μη εκτέλεση ή την πλημμελή εκτέλεση της σύμβασης για την παροχή Υπηρεσιών και Πρόσθετων Υπηρεσιών μπορούν να υποβληθούν στις εταιρείες ταχυμεταφορών μόνο από την SpiroPrint. Τα παράπονα πρέπει να υποβάλλονται γραπτώς εντός 7 ημερών.
X. Υλικά εκτύπωσης:
X. (1) Η SpiroPrint δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των έργων που αποστέλλει ο πελάτης. Εάν τα υλικά περιέχουν παράνομο περιεχόμενο, ενδέχεται να αρνηθούμε την εκτύπωση των εν λόγω υλικών.
X. 2. Τα υλικά που αποστέλλονται από τον πελάτη για μια συγκεκριμένη παραγγελία πρέπει να ανταποκρίνονται τεχνικά στις παραμέτρους και τις προδιαγραφές που αναφέρονται στον ιστότοπο: spiroprint.pl στον σελιδοδείκτη: REALIZE ORDER / PROJECT INFORMATION.
X. 3. Ο πελάτης επιβεβαιώνει ότι έχει εξοικειωθεί με τις τεχνικές απαιτήσεις που αναφέρονται στην παρ. X.2. και δηλώνει ότι τα υλικά που υποβάλλει πληρούν τις απαιτήσεις αυτές.
X. 4. Η SpiroPrint, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, μπορεί να δεχθεί για επεξεργασία υλικά που αποστέλλονται από τον πελάτη και δεν πληρούν τις τεχνικές απαιτήσεις που αναφέρονται στην παράγραφο X. X.2. και να προσαρμόσει τα υλικά αυτά στις εν λόγω απαιτήσεις, ή να καλέσει τον πελάτη να αποστείλει υλικά που πληρούν τις απαιτήσεις που αναφέρονται στην παράγραφο X.2. X.2. Εάν η ίδια η SpiroPrint προσαρμόσει τα υποβληθέντα υλικά στις τεχνικές απαιτήσεις που αναφέρονται στην ενότητα X.2. X.2., το περιεχόμενο των υλικών και η γραφική μορφή μπορούν να τροποποιηθούν. Η SpiroPrint θα ενημερώσει τον πελάτη για την αλλαγή αυτή πριν προχωρήσει με τα τροποποιημένα υλικά. Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγχει το υποβληθέν σχέδιο όσον αφορά το περιεχόμενό του (συμπεριλαμβανομένης της γραμματικής και της ορθογραφίας) και τη γραφική του μορφή. Η SpiroPrint θα επεξεργαστεί μόνο μια αποδεκτή παραγγελία.
X. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με τον έλεγχο του σχεδίου όσον αφορά το περιεχόμενο ή τη γραφική του μορφή, υποχρεούται να ενημερώσει τη SpiroPrint για το γεγονός αυτό. Η αποδοχή του σχεδίου έχει ως αποτέλεσμα την προώθησή του για εκτέλεση. Μετά την παραλαβή της αποδοχής από τον πελάτη, η SpiroPrint δεν ευθύνεται για τυχόν ασυνέπειες του σχεδίου ως προς το περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένων των γραμματικών και ορθογραφικών λαθών) καθώς και ως προς τη γραφική μορφή.
X. 6 Η ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας παρατείνεται κατά το χρόνο κατά τον οποίο η SpiroPrint προσαρμόζει το υλικό του πελάτη στις τεχνικές απαιτήσεις που αναφέρονται στο σημείο. X. 2.
X. 7. Η SpiroPrint δεν αρχειοθετεί αρχεία εικόνας. Τα αρχεία που βρίσκονται στον διακομιστή FTP και έχουν μεταφορτωθεί σε παραγγελίες μετά από 30 ημέρες διαγράφονται.
XI. Η SpiroPrint δεν ευθύνεται για:
(α) Εκτυπώσεις έργων που έχουν προετοιμαστεί εσφαλμένα ως προς το περιεχόμενο,
β) Εκτύπωση έργων που έχουν γίνει αποδεκτά από τον πελάτη και περιέχουν τεχνικά, ποσοτικά, χρωματικά - εμπορευματικά και εκτυπωτικά σφάλματα,
γ) Καθυστερήσεις στην παράδοση των υλικών από εξωτερικούς ταχυμεταφορείς,
δ) Καθυστερήσεις στην εκτύπωση που οφείλονται σε εξωτερικούς παράγοντες πέραν του ελέγχου της SpiroPrint, διακοπές ρεύματος, καθυστερήσεις στην παράδοση υλικών για εκτύπωση κ.λπ,
ε) Καθυστερήσεις στην ημερομηνία ολοκλήρωσης λόγω της προθεσμίας παροχής σωστών στοιχείων από τον πελάτη,
στ) Για την έγκαιρη μεταφορά κεφαλαίων μεταξύ της τράπεζας του πελάτη και της τράπεζάς μας,
ζ) Για την ποσότητα, που παραδόθηκε στον πελάτη και παραγγέλθηκε από τον πελάτη, του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι είναι εντός του +-3% της ποσότητας που παραγγέλθηκε κατά την αγορά.
η) Η SpiroPrint δεν ευθύνεται για την έγκαιρη αποστολή με courier. Παράπονα σχετικά με την ποιότητα των αποστολών ταχυμεταφορών θα εξετάζονται μόνο με την προσκόμιση των εγγράφων ζημιών (βλέπε σημείο III).
XII. Η εταιρεία SpiroPrint διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τους κανονισμούς, οι πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή θα τοποθετούνται στην κεντρική σελίδα.
XIII. Οποιαδήποτε και όλες οι διαφορές που προκύπτουν από τη συμφωνία που συνάπτουν τα μέρη, συμπεριλαμβανομένων των διαφορών σε σχέση με την πλημμελή εκτέλεση, τη μη εκτέλεση της συμφωνίας, καθώς και σε σχέση με τις αποζημιώσεις, αναγνωρίζονται από το δικαστήριο που έχει δικαιοδοσία στην έδρα της SpiroPrint. σε περίπτωση διαφοράς με καταναλωτή, ισχύει η τοπική δικαιοδοσία του δικαστηρίου.
ΡΉΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΌΡΗΣΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 13 του κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27.04.2016. για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και για την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) (ΕΕ L. 2016, αριθ. 119) - εφεξής RODO - σας ενημερώνω ότι:
- Ο διαχειριστής των προσωπικών σας δεδομένων είναι η SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary
- Τα προσωπικά σας δεδομένα θα υποβληθούν σε επεξεργασία με σκοπό την επεξεργασία της παραγγελίας σας - βάσει του άρθρου 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων της 27ης Απριλίου 2016, με βάση την εκούσια συγκατάθεσή σας,
- Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεση που έχετε δώσει ανά πάσα στιγμή, οπότε η ανάκληση της συγκατάθεσης δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που πραγματοποιήθηκε βάσει της συγκατάθεσης πριν από την ανάκλησή της,
- Ωστόσο, η παροχή όλων των προσωπικών δεδομένων είναι εθελοντική:
- η παροχή δεδομένων όπως το όνομα, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ο αριθμός τηλεφώνου είναι απαραίτητη για την προετοιμασία και τη διαβίβαση εμπορικής προσφοράς, την αποστολή ηλεκτρονικού τιμολογίου, την εκτέλεση των όρων και προϋποθέσεων της σύμβασης.
- Η παροχή προσωπικών δεδομένων είναι προαιρετική- ωστόσο, η άρνηση παροχής δεδομένων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την άρνηση επεξεργασίας της παραγγελίας.
- Σε σχέση με την επεξεργασία των δεδομένων για τον σκοπό που αναφέρεται στην παρ. 3, τα προσωπικά σας δεδομένα ενδέχεται να διατεθούν σε άλλους αποδέκτες ή κατηγορίες αποδεκτών προσωπικώνδεδομένων:
- οντότητες που είναι εξουσιοδοτημένες να λαμβάνουν τα προσωπικά σας δεδομένα βάσει της σχετικής νομοθεσίας,
- οντότητες που επεξεργάζονται τα προσωπικά σας δεδομένα για λογαριασμό του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων βάσει συμφωνίας που έχει συναφθεί με τον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων για την ανάθεση της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (οι λεγόμενοι εκτελούντες την επεξεργασία), π.χ. ασφαλιστικές εταιρείες και τράπεζες.
- Τα προσωπικά σας δεδομένα θα αποθηκευτούν για περίοδο:
- ένα έτος από την ημερομηνία της συγκατάθεσής σας για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν για εμπορικούς σκοπούς, ενώ δεν πραγματοποιήθηκε άμεση σύναψη σύμβασης, δηλαδή επεξεργασία με σκοπό την ενδεχόμενη υποβολή προσφοράς.
- Η SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna όπως και ο διαχειριστής μπορούν να αποθηκεύουν τα προσωπικά δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα το επιτρέπει το έννομο συμφέρον, το οποίο δεν είναι σημαντικότερο από το δικαίωμα του ατόμου στην ιδιωτική ζωή. Ακόμα και αν η SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna δεν έχει ανάγκη να διατηρήσει προσωπικά δεδομένα, η αποθήκευση τους μπορεί να απαιτείται από το νόμο (π.χ. εμπορική ή φορολογική νομοθεσία). Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για τη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις και δεν μπορεί να υπάρξει άλλη πρόσβαση σε αυτά.
- Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα διαβιβαστούν εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου/διεθνούς οργανισμού.
- Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα χρησιμοποιηθούν για αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ.
- Έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στο περιεχόμενο των δεδομένων σας και το δικαίωμα διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας, το δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων, το δικαίωμα αντίρρησης, το δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσής σας για επεξεργασία ανά πάσα στιγμή, χωρίς να θίγεται η νομιμότητα της επεξεργασίας που πραγματοποιείται βάσει της συγκατάθεσης που δόθηκε πριν από την ανάκλησή της. Η δήλωση ανάκλησης της συγκατάθεσης για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα απαιτεί την υποβολή της εγγράφως ή ηλεκτρονικά στο rodo@spiroprint.pl.
- Έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία στον ΓΔΟΔ/Πρόεδρο του Γραφείου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, εάν θεωρείτε ότι η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι παράνομη.