ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΉΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΏΝ GADGETS | ΓΡΉΓΟΡΟΣ ΧΡΌΝΟΣ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ | ΔΩΡΕΆΝ ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ
Καταγγελίες
III. Παράπονα:
Παράπονα για τα εμπορεύματα
III. (1) Καταγγελία μπορεί να υποβάλει κάθε πελάτης του οποίου η παραγγελία δεν εκτελέστηκε σύμφωνα με την παραγγελία ή ο οποίος παρέλαβε ελαττωματικά εμπορεύματα.
III. (2) Τα παράπονα πρέπει να υποβάλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Οι καταγγελίες πρέπει να διεκπεραιώνονται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημέρας παραλαβής τους (εάν η επομένη της ημέρας παραλαβής της καταγγελίας είναι αργία (Σάββατο, Κυριακή, αργία), η προθεσμία για την επεξεργασία της καταγγελίας υπολογίζεται από την πρώτη εργάσιμη ημέρα που έπεται της ημέρας υποβολής της καταγγελίας).
III. Κάθε καταγγελία πρέπει να περιέχει λεπτομερή περιγραφή της διαφοράς.
III. (5) Κάθε καταγγελία που υποβάλλεται από τον πελάτη και πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις θα εξετάζεται ξεχωριστά.
III. (6) Τα φυσικά πρόσωπα που έχουν παραγγείλει αγαθά στο πλαίσιο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, οι δημόσιοι φορείς, οι οργανισμοί, τα ιδρύματα και τα νομικά πρόσωπα υποχρεούνται να ελέγχουν τη συμμόρφωση των αγαθών με την παραγγελία από άποψη ποιότητας και ποσότητας εντός 7 ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Ως ημέρα παραλαβής των αγαθών θεωρείται η ημέρα παράδοσής τους από ταχυμεταφορέα/άλλο ταχυδρομικό φορέα που επιλέγεται από τα μέρη στην έδρα του μέρους που παρήγγειλε τα αγαθά και αναφέρεται στην παραγγελία. Καταγγελία που υποβάλλεται μετά τη λήξη της προθεσμίας των 7 ημερών που υπολογίζεται από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών δεν θα λαμβάνεται υπόψη.
III. Για να ληφθεί υπόψη μια καταγγελία, πρέπει να διατηρηθεί ολόκληρη η παρτίδα των καταγγελλόμενων εμπορευμάτων για σκοπούς επαλήθευσης.
III. 8. Η SpiroPrint ευθύνεται στο πλαίσιο της εγγύησης ποιότητας. Η SpiroPrint δεν ευθύνεται στο πλαίσιο της εγγύησης.
IV. Προθεσμία για την υποβολή παραπόνων από φυσικά πρόσωπα που αγοράζουν αγαθά για σκοπούς που δεν σχετίζονται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα (καταναλωτές κατά την έννοια του άρθρου 22 1 του νόμου της 23ης Απριλίου 1964 του Αστικού Κώδικα).
IV. 1. Οι καταναλωτές είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν τη συμμόρφωση των αγαθών με την παραγγελία όσον αφορά την ποιότητα και την ποσότητά τους εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών. Ως ημέρα παραλαβής των αγαθών νοείται η ημέρα παράδοσής τους με ταχυμεταφορέα/άλλο ταχυδρομικό φορέα που επιλέγεται από τα μέρη στην έδρα του μέρους που παραγγέλνει τα αγαθά που αναφέρεται στην παραγγελία. Οποιαδήποτε καταγγελία υποβληθεί μετά την παρέλευση της προθεσμίας των 7 ημερών που υπολογίζεται από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών δεν θα λαμβάνεται υπόψη.
IV. 2. Η κοινοποίηση των παραπόνων γίνεται δεκτή τις εργάσιμες ημέρες έως τις 16:00.
IV. (3. Οι καταγγελίες θα εξετάζονται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημέρας παραλαβής τους. Εάν η επόμενη ημέρα από την ημέρα παραλαβής της καταγγελίας είναι αργία (Σάββατο, Κυριακή, αργία), οι καταγγελίες εξετάζονται την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την ημέρα της καταγγελίας.
VIII.
Καταγγελίες για κατεστραμμένη αποστολή: VIII. 1. Η προϋπόθεση για την υποβολή μιας τέτοιας καταγγελίας είναι η ορατή ζημία ή η μερική απώλεια των εμπορευμάτων.
VIII. 2. Η καταγγελία πρέπει να σημειώνεται στο έγγραφο μεταφοράς αμέσως μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων και να συντάσσεται έκθεση ζημίας παρουσία του μεταφορέα. Οι αξιώσεις πρέπει να υποβάλλονται εγγράφως εντός 5 ημερών από την παραλαβή του φορτίου. Εάν το φορτίο έχει υποστεί ζημία, ο παραλήπτης υποχρεούται να αφήσει το φορτίο στη διάθεση της SpiroPrint μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της καταγγελίας.
VIII. (3) Η καταγγελία που υποβάλλεται μετά την παρέλευση 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής χωρίς επιφυλάξεις έχει ως αποτέλεσμα την παραγραφή των αξιώσεων.
IX. Καταγγελία σχετικά με το χρόνο παράδοσης:
IX. (1) Ο παραλήπτης μιας αποστολής που παρέλαβε την αποστολή μετά τη συμφωνηθείσα ημερομηνία πρέπει να αναφέρει το γεγονός αυτό στη φορτωτική παρουσία εκπροσώπου της εταιρείας ταχυμεταφορών. Απαιτείται να αναφέρει την ημερομηνία και την ώρα παράδοσης και τον λόγο της καθυστέρησης (που δίνεται από εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών). Σε περίπτωση τεκμηριωμένης άρνησης της αποστολής από τον παραλήπτη, η αποστολή επιστρέφεται στα κεντρικά γραφεία της SpiroPrint με έξοδα του παραλήπτη.
IX. Παράπονα σχετικά με τη μη εκτέλεση ή την αδικαιολόγητη εκτέλεση της σύμβασης για την παροχή Υπηρεσιών και Πρόσθετων Υπηρεσιών μπορούν να υποβληθούν στις εταιρείες ταχυμεταφορών μόνο από την Tanie.Dlugopisy.pl. Τα παράπονα πρέπει να υποβάλλονται γραπτώς εντός 7 ημερών.
Για να εξεταστούν οι καταγγελίες, πρέπει να συμπληρωθεί και να επιστραφεί έντυπο καταγγελίας. Ακολουθούν τα έντυπα για να τα κατεβάσετε.